Jul 25, 2008

its 7.40pm

me n my cousins ! ily till die :)


hello MY SWEET BLOG ! :)
yahh now baru pulang from my cousins home n grave my late grandmother wid all my cousins ! :)
i mishh
arwah tokmak
laaa! :(
ouh goshh ! today half okay half not lorr ! lets talk bout okay 1st ! :)
yaahh today im happy coz meet my sweet cousins lor, cik pykaa ! syg kaw lebeh okie? :P
sudah agak lame tidak ketemu, 3mingu kot xjmpe?huhu :D
today me n cik pyka meet n lepaking dkt die pnye bilik la ! hahaha
lyke usual potpetpotpetblahblahblah..hehehe :P
yahh tyme meet td
cik pyka said DAYAH dun lyke me laa ! aiyak pegi la mati ngan muke kaw ! aduhaii
kaw bkn hot mne pon kn, lantak kaw la nk suke aku ke x,pyka ckp die jeles okeh ngan me ! huuu.. ^_^
now story bout not okay,okay?, huu im sad lor today tyme g kubur my late grandmother,
OMG!! im misshhh herrr siaoo ! !:( tyme nk balik tuu my atok sempat nangis lor kt dlm kete ,

i feel so sad too ! :(
afta back from grave me,my aunty,uncle n my cousin go to MAKAN laa ! makan tyme la weyhh ! :)
tyme makan ntah mamat bodoh mane ntah call cik pyka kacaw2 , sgt bodoh la itu olang ! aiyakkkk
dayah punye pasal la ni promote num fon my cik pyka ! **** Laa kaw dayah !
pgacaw tu bajet kuat la kunun? huehue ! kuat plaxx ! ntahpape laa kn?ish3
hope die xkacaw cik pyka lagi la kn ! huuu kecian cik pyka alwes kene kacaw ,biase la cik pyka kn HOT?:P
heheheh!
ok laaa my dear blog ! later i will post my blog more,more n chipsmore oke?hehee ;p
now nk g besiram dulu.keke :) papai all readers ! tc ! muackx ! :D




No comments: