Jan 6, 2009

gaaa finally im work la seiii (: ok lets story bout my work ha (:
  • 29/12/2008
-ok date ni dpt call n dpt keje la kn (: dpt keje kt ORANGE SORBET ,ok happy (: so pegi crik bju kemeja putih ,ok xlawa la kn ,hahaha
putih mcm ta sesuai gitu ngan aku? haha ape jea la ,hentam jea!
  • 30/12/2008
-start keje ard 9,oo gituu tnguu manager en kt jusko (:
bosan ok? haha ok da jmpe pegi nek ats manager tnjuk tmpt keje pe sumee ,ngaa keje pon mcm skolah bleh ?adehh
pg2 bce ikrar la jadah la ,huh lecehh baii ! nseb bek ta kne nynyi lgu ,elak jea kn ,hahaha buduh tol ! so lyn kn jea la ape kne wt en ,huu
asma dpt TIZED aku ORANGE ,agak jauh kot? tp still bleh meet haa (:
hahaa 1st day keje penat gile bafak la ,kaki skit oiii :( pehhh !
ard 5pm da alek gituu ,yeah! besh jea da balik (:
  • 31/12/2008
-ok ini date sangat malang blehh? fon kne curikk maaa ,adoii
pehh geram+sedeh sume laa ,aishh
staff2 situ gak curikk ,kaw sial bole? grrr!
1st mmg syak die amekk ,so gtaw manager ,then dak uh kne kaunseling 2jam ,last2 ngaku die amekk ,bodo2 !
then alek uma ayah call manager diskus2 ni sume ,
ayah soh stop keje en ,ngaa tp pujok ayah laa ckp tamaw ,adeh
nseb bek bg ,tp 1month jea kot keje? aihh da la keje besh ,ish2
dak yg curik tuu kne buang keje ,kecian kaw !haha pdn mke ,
tu la crik psl lg,huu ahh tyme fon kne curik tu ,pyka interview keje kn,
hu nseb bek dpt oww ,haha dpt kt CLEEF ,alamakk ada mamat ensem sial (: HAHAHA gtal jea kn ,huu tp ,aihhh tatao la ,huhu dak tu ensem tp poyo la ,HAHA
  • 1/1/2009
-new year yg malang kn fon kne curikk ,aduhaii so still keje lg ,
keje mcm biase jea ,besh n bosan la kn ,eh eh staff2 jusko yg veteran2 uh kerek bleh? siak btol ,lg2 bluewave muke mcm ape jeaa ,adoi
tyme mam kt canteen uh err .staff sume kerek ,sumpah ta mkn canteen lg duhh ,better mam KFC OR AYAMAS lg beshh ! huh
  • 2/1/2009
-date ni keje okay jeaa ,agak rmai la org kn ,penat mlyn oiii ,huhu
org yg dtg orange uh sume ingt aku cine bleh?hahaha
adehhh nseb aku ta pndai speak chinese kn ,aihh
sabar jea laa melayan kerenah customer nii ,aduh pyka keje kecian la kn crik2 kasot ,hahaha terkontang kanting lahh !hahaha kecian
pstt/ika soh la abg aki tolong eh? :D WKAKAKAKA !
  • 3/1/2009
-ini hari ramai gile customer laa ,aduhaii yela da nk nek skola kn ,huu
capekk dehh akuu ,huu sabar jea la ,hu
ada la gak mmbe2 dtg kn ,huu eh ada abg kt ape ntah tmpt die keje uh ,agak bek la kot,aku ni sume org aku ckp bekk ,adehh org jahat pon aku ckp bek ,sengal ! ,sbb tolong sal fon kne curik tuu ,
name die JALAL ,tenks abg ! (:
  • 4/1/2009
-ni last day b4 bdak2 nek skola kn ,hahaha mmg ramai laa ,aihh
plus stok2 bru smpaii ,pehh penatt ,huhu
  • 5/1/2009
-hahaha tyme ni en ,adeh tada customer langsung bleh? hahaha
makan gaji buta oiii ,,mngular jeaa aku ngan pyka ,hahaha
bosan tada customers ,tp besh la lepak jea ,huu
da nek skola so tade customer ,huhu (:
agak petang skit gitu ,jijie datang interview keje ,b4 die inteview die kacaw aku n pyka keje ,alahaii abg botak ni ,hahaha
hope jijie dpt keje gak la kn ,leh rehat sme2 ajie ,pyka & asma (:
besh jea ! hahaha lau ta dpt ntah la ,huhu
ok smlm tyme break ,break ngan pyka,asma & kak sue (:
enjui jeaa ,mam kt KFC ,beshh laa kn (: haha
ard 8.00pm gitu alekk (: yeahh !:D
  • 6/1/2009
-ok todayy keje msok kol 2lebeyy ,ngaa alek mlm kol 11,pehh
lepakk la kn ,da er nti mlm aku sorg jea jaga orange uh ,
terkontang kanting gak la aku nti ,HAHAHA
redha jea la ek? adeh
elak rehat sorg jea nti ,adeh soh amer dtg tmn die alek keje lmbt plakk ,adoii
ape ape sahaja laa ,huu



No comments: