Feb 27, 2009

hurmm tbe tbe rse sdeh pulakkk ,
b4 ni punye la girang gembira kn nk stop keje ,
time anta surat resign uh ,wahh happy gila bafakk baii ,
tp bile disah kn esokkk? esokk?? last keje?
pyka msg "sok last keje,thenkak ani soh pulang id"
OMG ! mcm ta cye jea? act sedey laa ,sbb act besh keje kt jusco tu ,
kalaw tade org yg busuk atie kn ,dngki sne dngki snii ,aishh
kalaw tade org dngki kompem ta stop keje ,
sdeh nk tngal kn kakak2 yg bek ngan aku ,
mcm kak eda ,kak ct ,kak nor ,kak diah ,kak aida ! kowang baek sgt tau?
aihh sdehh laaa :(( nti da stop da ta dpt bergurau senda nga korang ,
hmmm sdeh gle kot?? tp hapy sikit jea tapayah ngadap mukemuki yg wt kteong sakit atie ,esok aku ,pyka & shaz stop keje samesame !
ouh yeah sdeh la nti msti da jrg jmpe shaz ,tadapt ktawe arie2
mcm kte slalu ketawe tuu ,ari ni pon aku & kaw ktawe da mcm org glee ,
seronok dpt kwn ngan kaw ,kaw asik ckp jek da stop keje nti msti aku,pyka,asma da jrg dpt jmpe kaw ,mean kte lost contct? aih
aku ta ske la kaw ckp gituu ,kawan ttp kawan okay??
aku syg kt kawan kawan aku tao ! hmm

No comments: