Sep 23, 2009

my only one

hari hari gaduh , kenape msti gado ek ? salah faham ? cemburu ? sakit hati ?
tak tau la kenapa hari hari gaduh , daily routine ke ? ohhh tidakk !
saya tidak mahu daily routine kami bergaduh setiap hari, setiap masa, setiap saat ?
tidak tidak tidak ! orang orang tua berpesan pasangan kekasih yang sering bergaduh dapat merapatkan silaturahim , tetapi merapatkn or merengangkan? *keliru*
setiap kali gaduh sering berpunca dari die or aku ? selalu nya die ,kenapa? sbb nya aku tak tahu kenapa ,aih aku nk buat perangai pon aku ta sampai hati , aku tanak hurt die , aku syg die !
aku lebih rela die hurt aku dari aku hurt die, hmmm
even everydays gaduh , bertekak semua ,aku tetap sayang die !
kalau time baik , dunia macam kami yang punya , kalau gaduh dunia mcm terbelah dua, aih
fikir2 balik kadang2 gaduh pasal hal remeh temeh , cuma diperbesarkan je?
maybe ego aku tinggi sampai ke awan kot , ego di rendah sikit .. kalau gaduh dua dua tanak mengalah , biasalah siapa yang nak kalah kan? hmmm ..
penat sbb hari hari gaduh ape semua , ada siapa2 yg boleh memahami aku tak ?? grr !

boyfieee im sorry if i hurt you ,
bby tanak gaduh gaduh da , bby da penat ..
bby nk say sorry if bby buat b marah or what else la kan ,
maybe bby ta sengaja , bby takan marah b if b yg buat bby marah ,
afta dis bby da ta marah2 b lg , you can do whatever you want ,
hope b bleh faham situasi bby ,
i love you until my last breath , never leave you sayang ! yes i do:)


listen now : bow wow - let me hold you :(

No comments: