Sep 18, 2009


today 18/09/2009 hari happy sedunia ,HAHA :)
happy sgt , sbb da baik ngan boyfiee , smlm gado today da baik da :)
okay nk cerita nihh haha today kuar dating ngan jijie ,
die balik jb rini nek bus ,afta balik terus jumpe aku ,rindu la katekan haha
sayang kaw gonjeng ! huu dating pergi jusco ajee , then jalan2 bole teserempak parents aku pula,
so jumpe la kejap ape sume kn ,jalan2 ingat nk shopping skali tp org ramai gile , so ta jd sbb aku ta suke sesak2 ramai2 ,rimas bai ! huu
then kteowang jalan2 jela makan snow ice ,sedap tau ! tenks b :)
jalan jalan lagik teserempak dgn eza ,leyn , bf eza,and paan my cuzzy ,tekejot skejap !haha
bertegur sape sbntar ,eza da matang pndai da dating malam2 yee haha :P
pstt kem slm boyfiee anda yek :) hahaha , agak jujur disitu ,huu
today happy sbb dpt present from my b , boyfiee bagi perfume ,tenks syg ! ily :)
happy gile rini dating ngan die , afta pergi jusco pergi lepak mamak pula makan jap ,
die bising sbb aku asyik makan aje haha abis lapar nk buat mcm mne kn ? huu
sbr ye syg dgn perangai saya ,hee
esok die balik kg , 1week kot ta jmpe diee ,rinduuuuuuuuu :(
ta sabar nk dating lg ,:)

No comments: