Nov 3, 2009

haha LAUGHING :)

wooot ! hello blogger HAHA ntah ape2 je azie ni kan , mcm gampang la kau ni ! dusshhh !
bosan bosan ni online la blog jap but tatau nk cite ape ek , cite ape ek ?
pasal kolej? kawan2 ? haha dunno la nk cite ape , if nk cite pasal kolej ,
pasal ape? ouhh yahh td ada taklimat mara , bosan gile bleh ? pluss paanaas mcm nk mampos
ketiak da berpeluhh weyhh ahaha org2 kt dlm surau tu da macam cacing kepanasan je ngee
da la mcm sarden je sempit ,panas lagi , pehh da panas tau2 la kan ada jeaa bau2 harum yang menusuk ke hidung ,aiyakk ! gelii weyyy ,taklimat tu ada la dlm 1hour kutt
dgr la mbebel bla bla bla bla ..... -,- then umum kn siapa yg mendapat MARA !
tibe tibe nama ku dipanggil , yess dpt gak pinjaman MARA ! Yeahhh :) suke je kutt
then dpt borang MARA kene isi mcm gampang kut , isi itu la ini la ,leceh gile wooo
tp kene wt gak ,if nk dpt pinjaman kn ,da la kene anta 12NOV , kepala die bleh? grrr
sempat la sgt , nk buat benda uh sume kene rushh ,nk amek cop ini la itu la
ta bleh blah amek cop pengetua , aiyoo rjin plak aku nk g sekolah kn ?
kang sape2 nmpak aku mule la buat cite , mcm anjeng kurap betol ! haha
tape la aku g la skola mana2 amek cop HAHA macam2 la kau ni azie oii ! huu
ok da malas nk cite pasal MARA ! tutup line sekarang ! ahaha


haaa nk cite pasal someone ni , fatimah bukan nama sebenar :) HAHA

kau fikir kau bgus ke haa ? ingt kau da market sangat ? tolong la weyhh
kau harap muke jea boleh pergi , tp perangai ? adooyai mcm sampah duhh ! sumpah ! :D
suke suki aku jea kn maki muki kau ? haha lantak aku lahh , aku da ta heran da pasal kau ,
kau bolehh pergi MAMPOS LA BETINA ! ( ketawa golek di atas lantai )
aku ni macam baik jea kn nak maki2 kau ? tp jahat jahat aku , aku ta jahat n bodoh mcm kau !
pandai2 kau , ada gak kebodohan nyeee ,HAHA
hope kau bukak blog aku n bace entri aku ni okay sayang :)

No comments: