Dec 14, 2009

cousin day outs :D






hello readers , ngeh ngeh !
da lama kot ta post neew update , today nk post ,hee
nk story pasal meet my cousins ,yeahh !
last week ari khmes meet erra ,then tidur umaa diee ..seronok sgt ! haha
1st day dtg uma die , ptg around jam 5 daddy n ibu die ajak pergi hutan bandar dkt kulai ,
tempat rekreasi laaa , ramai gile org pegi sana nk jogging ,aku pong beriye la nk jogg nk kurus kn badan , lemak da berlemak2 da kt badan aku ni , isk2! azie2 ape nk jd ? ahha tp aku ta jogging pong , haha
kami memulakan sesi fotografi , cewahhh ! HAHA
then afta jogging semua ibu erra ajak pergi pasar malam , okay layan kn ahha
dats day bsday elly :) happy birthday elly comel :D mwahmwah ! haha
elly comel sgt , tp diee sangat degil , isk2 eman jee baik :) tgok la gmba diatas , ada mereka :D
then keesokan hari nye pegi tgok movie cite santau ,tgok movie dkt cs , movie jam 7.30pm
huhu tenks to daddy erra coz belanja kami :) best gila movie santau tu , berbaloi tgok ,
ada pengajaran huu "buat baik dibalas baik , buat jahat dibalas jahat" HAHA
then ari jumaat tu juga pegi jalan jalan dekat IOI mall , tade pape kot kt sana ? bosan je haha
tp ada karoake ,so layann! haha
then ari sabtu pegi celebrates besday elly , pegi makan besar dengan fmly mereka ,
malam time nk tido tu aku story pasal hantu dkt fahmy n erra , dorg takot kn , kesian ! ahhaa
tak pasal pasal fahmy tido 1 bilik ngan kteowng , but its okay :) last day ryte :)
i have a lot memory wid them , :)
pagi pagi time bangun tu kteowng bergurau smpai terjatuh2 katil HAHA
geletek erra & fahmy haha klaka gilee :)
okay enjoy it :) happy jeee ,then ari ahd lepas baru balik ,
my mom amek kami dalam jam 3 gitu kot ,huhu
afta ibu amek ,pegi angsana beli barang skola utk adik , muke aku ketat jee time pegi angsana tuu ,coz sengugut ! grgrgr -,- sbr jea la azie , btw tak sbr nk dpt lesen , berhajat nk bawak fahmi & erra pergi jalan2 , erra & fahmy i love both of you okay ! :)
mwahmwah :D
happy melayan kn cousin2 aku yg aku da anggap mcm adik sendiri :)




No comments: