Dec 18, 2009

shit


nanti gua cakap lu bodoh , lu memekak . egois . tak boleh terima . mulut cakap maki , hati cakap sayang . kepala putak . benar benar bising mulut lu . mulut sejibik bentuk longkang , loji taik . otak letak dlm bonet kereta . sebab tu apa yang lu cakap . lu hembus saja . gua yang merah menyala lu tak fikir . subal kepala putak gua fikir lu . kecik-kecik tak nak mampus , dah besar menyusahkan makhluk kat bumi ni , bukan gua je , semua kena tempias lu . makhluk yang tak reti nak menghargai orang memang macam ni . makin dilayan , makin gua rasa nak amik racun tikus bubuh dalam air lu . serta merta .

bukan gua nak cakap gua ni pandai . selagi ada otak fikir . lu jakun sangat nak tunjuk-tunjuk otak lu kenapa ? macam gua tak ada otak . otak lu baling anjing best wa cakap lu . berlemak . anjing benci gua sebab gua cakap anjing ni kotor . najis . geli mat . besar kuasa lu nak pijak gua . tabik pakai bontot la macam ni .

gua hidup untuk family gua . bukan hidup lu , dan juga hidup kaki kaki blog macam gua ni . tak . lu silap besar kalau awal awal dulu , lu cakap lu sayang gua . lu cakap gua pergi jalan . okay gua jalan . lepas gua jalan , lu jalan . gua suka . seryes gua memang tak boleh blaa dengan lu lagi .

1 comment:

syaz said...

yuuw!aq tawu dr mane ko import ayat blog nie!
aq pena bace..bez bez !hii :)