Jan 15, 2010

new hair ? HAHA








hello kawan kawan ,
sudah jarang sekali mengupdate blog , maklum la sudah naik sem ,sangat busy lol
but today ta busy , sebab now dekat jb wuuutt
apela kau ni azie , mngu lepas baru naik sem , mngu ni da balik jb ,huu
jangan salah faham ye , pulang ke jb hanya sebentar sahaja , haha
nk urus kn hal hal sikit , then blah la haha
now aku happy sngat , dgn life sekarang
aku silap , aku ingt 2010 tahun yang memboringkan ,myedihkan sume , but im wrong !
tahun 2010 tahun yang palingg happy sangat ,
secara tibe tibe aku boleh lupakan sume benda2 lama , finally ! yesss haha
macam ta percaya bole? but its true , aku macam da lupa pasal dulu dulu ,
pasal aku dengan semua orang , tak tau la tiba tiba boleh lupa haha
lupa daratan ke azie oii , ngek! mybe sebab aku makin happy kot
happy happy smpai gemok ? lihat gmbar di atas , haha berat badan sudah naik 50kg
OMG ! nk 40kg bolehh ? syazzz aku jeles dgn berat badan kauu ! huh
tnguu la nanti aku kurus , aku ejek kauu gemok :PP HAHA wekk
walaupun ada yang berkata aku ta gemok , tp luaran dorg ta nmpk gemok
aku yang rasa badan ni gemok huhu , senang hati la katekan ? ye tak ?
btw , now rambut ku sudahh pendekkk ! tngok gmbr di atas , huhu
okay tak ? okay tak ? tak okay ? tak okay kau punya pasal haha
janji aku puas , da potong rambut so masalah da kurang sikit , hahaha ringan je kepalaku
membe2 sume cakap , aku better rambur pendek dari rmbut panjang ? ouch*
bagi aku pendek n panjang sama saja , tiada perbezaan
dulu dulu aku penah potong rambut macam ni , tp dulu laa zaman muda
now tiba tiba rasa nk potong rambut , inginkan kelainan
berfikir tidak sampai 3menit , da buat keputusan potong rmbut , tiba2 jee
gilaa la kau azie * HAHA
eh orang baik msti dapat teman yang baik ,
orang jahat mesti dapat teman yg jahat ? betol ke ?
haha ta pasal pasal , tiba2 pula aku ni haha tade motif betol haha
ritu dapat tngok AJL24 dkt hostel , tgok thru internet ajeee , nsib baik broadband laju
tp sakit hati juga la tgok dkt internet , madah tnjuk backstage ,semak semak haha
btw congrets dkt AIZAT sebab jadi juara AJL24 , aizat lu terbaikk doo ! ahhaa :D
ok laa malas nk taip lagi , byebye hahahahahahaha :D


1 comment:

nrfy said...

hahahaha tak lama lagi berat kau turun , berat aku naik pulok ;D