Feb 3, 2010

allah give me strength ,


ya allah , tolong la bagi hamba mu ini kekuatan untuk menempuh segala dugaan .
aku ta kuat untuk menghadapi segala dugaan mu ,


bermacam macam benda berlegar legar skang kt kepala otak aku ,
fikir pasal benda ini benda itu , maybe aku terlalu fikir kan sangat
tp ape yang aku bole lakukan ?
aku bukan malaikat or sape sape yg boleh mengubah keadaan bila bila masa jea ,
aku manusia biase yang masih muda untuk menjelajah duniawi yg luas ni ,
banyak benda yang aku tak tau ,
dan tak semua benda aku akan tahu , ape yang aku fikir skang hanya diri sendiri
diri yang semakin hari semakin lali mengadap segala dugaan dan rintangan di depan mata .
aku letih aku bosan aku sedih , tp tu semua ta penting .
yang penting adalah ape yang aku lakukan untuk diri sendiri .
aku cuba jadi yang terbaik untuk family , kawan kawan
setiap orang ada kekurangan dan kelebihan ,
tak ada orang yang sempurna .
setiap perbuatan
orang baik dibalas baik
orang jahat dibalas jahat.
what goes around come around ,
aku percaya dalam dunia ni wujudnya hukum karma .
setiap perbuatan akan mendapat balasan yang setimpal . :)




No comments: