Feb 14, 2010

kenduri kendara .



hey hoo , hello peeepss !blog aku sudah berubah wajah , bercolour oren ,awww !
cantik tak ? cantik tak ? cantik kannnnn ngee
terima kasih dgn tunjuk ajar sifuuu fynaaa haha saja saja tukar blog yg simple jee ta la semak sangat kan .
hari ini nk berbelog ingin bercerita tentang semalam ,okay semalam ada kenduri arwah dekat uma atok ,okay happy je coz all cousins ada
but erra tade , rinduuuuu :( tape tape nanti aku cuti mid sem aku datang uma kau, semalam datang uma atok dalam jam 2 ptg gitu la ,
dtg je makan sume , online bagai
then makcik makcik aku sudah bising suruh basuh pinggan
aku ngan fahmi pon terpingga pingga g uma atok ,
jalan slumber katak je kan ,ingat pinggan sikit jee
sampai sampai amek kauu ! pinggan berlambak gila bole?
pinggan , cawan , dulang , sume kaum kaum pinggan la haha
aku ngan fahmi ikot kan saja arahan orang orag tua kn ,
so basuh je la pinggan tu dengan tekun lagi cekal
layann kan jeee huu
then da nak mgrib gitu time kenduri da nak start kot
pyka ,amoi,nana sume datang
okay happy jumpe pyka da lama ta jmpe kn
rinduu kau sgt . da jumpa start la gosip2 segala sampai tanak makan la apela
last2 kau makan jugak ,haha mok mok mok ! pakcik pakcik sume tegur pehal badan aku ngan ika naik ,nak buat macam mana ? senang hati kan ?
pyka ye la kot senang hati , aku ? susah hati haha
pot pet pot pet bla la bla bla .
then da jam 11 lebih sume orang balik da , kenduri da habis
lepas ni tatau bila dpt jumpe pyka sume ,time raya je la nanti kot haha
masing2 busy bagai nak rak kan , nk buat macam mana.makin besar makin busy .
now aku busy sangat da tade masa nk sms , online ,ape2 laaa
terlampau busy . aihh cian kn :(

No comments: