Apr 14, 2010

kacau bilau


hallu laaluuu wooots wootss , awww da laam ta berblogg-ing . sangat lama sebab tersangat busy dengan study dan macam2 lagi , hari ni pada jam 1.33 pagi mood rasa macam nk berblogging .
sebab sangat bosan melayan facebook , ym , formspring .
so layan blog pulak . nk ceritera sikit tentang ape yang berlaku dekat aku akhir akhir ni .
hmmm ape yg berlaku ek ? tade ape2 kot semua benda sama aja haha
mood terumbang ambing sikit la , kadang kadang happy ,kadang kadang sedih .
biase la tu lumrah hidup kan ? kalau tade rase benda tu sume bukan manusia nama nya .wuwu
tapi lebih kepada happy la , nk tawu kenapa? ehem ehem . rahsia :) HAHAHAHA awww !
i loikeeee secret secret ni , macam secret recipeee yawww hahaa .
sejak 2 3 hari ni badan aku rasa macam ta sedap sangat sebab macam nk demam la .
demam on off , aihh agak kerisauan sebab now dekat kolej ramai kene denggi ,takot jadik ape ape ke en . wuuu so just beware je la .
sekarang aku rasa orang sekeliling aku berkelakuan sangat aneh , ada yang terlalu baik dengan aku , tp mengapa ya ? apa yang kalian mahukan ? sgt pelik tau , tp tape aku ta kesah , orang layan baik aku balas baik , orang layan mcm taik , aku baling taik , cunnn ? HAHA
tp aku rimas la kalau orang yang berpura2 baik dengan aku ni , sumpah menyampah !
disgustinggg peopleeee yawwww. eiyuwwww. geli geli wehhh, syuhh syuhhh.
now tinggal lagi berapa minggu nak habis sem , sumpah tak sabar . nk balik rumah , i miss my home , i miss my family ,also my baby . awwww . likelikelikeeee .mwahhh
hopeee naik sem baru tak sama macam sem sekarang , i want my life better than before .anddd nak sangat sangat pointer untuk sem 2 ni naik , i hope sooo . insyallah :)



No comments: