May 17, 2010

3 days left .

tinggal 3 hari tidur,mandi, makan di hostel.awww !
act tak sabar nk balik rumah , tp sedikit sedih la.im gonna misshhh my frenn,awwww -_-
especially fana & atenn.ur gurl rock my life babe .
confirm rindu gila kt korang.lagi lagi fana sebab nanti da ta sama class -_-
da ta bole lepak bilik lagi,makan sama sama lagi,gurau2 bukak tut tut. wuuu =_=
love both of you.

semester 2 ni bagi aku penuh bermakna,
sebab sem 2 ni aku dapat belajar macam mana nak cari kawan & lawan.
macam macam perangai,sorang nye mcm ni sorang nye macam tu.
ish ish ish macam macam hal senang citaaa.
orang layan aku baik,aku layan baik jugak.
kalau tiba tiba perangai mcm ntah pape mmg tak la aku nk layan,sorry to say but its true.
people change right ?

and and and and aku rasa juga sem 2 ni aku selalu sangat gaduh ngan bf aku,urh
masalah itu ini,macam macam la . sumpah penat gaduh gaduh gaduh.
tp sabar je la sayang punya pasal kn.tp my bf still ta nmpk ape aku buat utk die -__-
sedihh jea.aih selalu buat aku sedih . aihh :'(
ni die duduk hostel da gaduh teruk mcm ni,kang sem 3 die nk duduk lua
hmm tatau la mcm mana -___-
i love you more than u know.please dont think negative about me. hmm -_-

actually tak sabar nk balik rumahh jugakk,miss my hommie.
kawan kawan lain sume da cuti sem, jelesss jea, huu
kang cuti sem tak tahu ape mahu buat , yang penting merayap dengan pyka .yeah !
its time to enjoy my teenegers life . excited !
nk kerja ? hmm depends sbb bf tak bagi, nanti die jeles itu ini malas nk gaduh
balik cuti sem nanti bersama shameen azmi my gossip girl yaww.loikeee.
nanti free free time cuti sem kita jalan jalan eh fatty . ^_^
nak balik rumah nk tenang kn fikirin,ouhh likeeee !







No comments: