Jun 13, 2010

obesity ahahaa


title atas tu macam gempak jea kn ? halamakkkk hahaha
obesity tak obesity sangat la kan . title je bajet gempak.
hoi kau jangan bajet sangat la perempuan.hihi a
ku bajet ? aku sombong ? mmg , apehal?kiki
halamak lari topic pulakk , ok diam sekarang !

haaaaaaaaa harini aku makan
banyak sangat laa. melampau -.-
azie oh azie kau kata nk diet? haaa tengah diet la ni. kepala otak kau la diet.hihi
okay esok lusa diet la. tapi har
ini bg la saya makan ye ? hihi
harini sarapan pagi saya makan nasi
lemak. nyum nyum sedappp nyeeee.
saya sarapan jam 10.30 pagi, awal kan ? hihi then makan lunch jam 12.30 . awal jugak kan?
dasar perut tong sampah. dah lenjan nasi lemak makan tengahari nasi jugak.aihh -.-
lepastu jam 3 gitu makan mcd pulak, tanak makan sebenarnya tapi sape tahan beb tgk spicy chicken mcdelu
xe?fav tuhhhh, hihi
mmg tak la aku ta makan kan hihihi
pastuh jam 8 tadi makan nasi and beef burger. ya allah buruk nyee perangai kau ni.
okay fine ta kesah orang nk cakap apa. janji aku happy and sehat. hihi :)
okay cukup cukup lepas ni nk diet. sebab da
gemok sgt ni haaa tgk sikit gambar dulu and sekarang. meh meh i tunjukkk hihi


haaaa tgk tgk kurus kan , hihi pp pon alala seimbang je ta tembam sangat hihi


haaa kalau tgk gamba ni ? hmm jgn ckp la . i rasa i berisi=gemuk.
u rasa ? i kurusss ? ouh no no no . hihi
i nk kurus kn sikit jea .kihkih
tengok pp sangat tembam. sbb tu shameen pangil i bammy .Heart emoticons

1 comment:

kaka K O K A said...

but then still somel azie (: