Jun 22, 2010

thanks sara :)


Bekas kekasih saya adalah
- rahsiaaaaaaaaaaa ;p

Saya sedang mendengar
-need you now - lady antebellum .

Mungkin saya patut
- mandi sekarang HAHA -.-

Saya suka
-makan , tidur , sms , onlineeeee . hihi

Sahabat-sahabat baik saya
- orang yang baik dengan saya ,mereka la sahabat baik saya :)

Saya tak paham
- tak paham apa ek? huhu

Saya kehilangan
- hati saya , sbb bf saya curik :)

Ramai yang berkata
- saya sombong . tp tak pong . biase jee :)

Makna nama saya
- nur - cahaya :)

Cinta itu adalah
- hmm sesuatu yang banyak manis and pahit :)

Di suatu tempat, seseorang sedang
- sedang ape ye ? haha tak tau -.-

Saya akan cuba
-buat ibu & ayah bangga dgn saya ,insyallah :)

Ayat SELAMANYA membawa maksud
- abadi HAHA .

Telefon bimbit saya
-hmm NOKIA 3310. terbaik ! kehkeh

Bila saya terjaga dari tidur
- check HP .

Saya paling meluat apabila
- time jalan2 orang tengok saya macam nk makan , kau pehal ? huhu.

Pesta/Parti adalah
- sesuatu yang menyeronokan .

Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah
- hamsterrrrrrrrr :)

Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah
-now im 19 :) wow !

Hari ini
- selase. kejap lg nk kuar.hihi

Malam ini saya akan
- tido tido tido .

Esok pula saya akan
- lepak mcd dengan bff saya ! yeahh :)

Saya betul-betul inginkan
DEKAN ! HAHA

Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ni
-bila jerawat nk hilang nihhh haha

Pusat membeli-belah atau arked permainan
- membeli belah lalalala.

Makanan Barat atau Jepun
- ta makan , diet :p ,

Bilik yang terang atau gelap
-gelapp la , romantik sikit haha

Makanan segera adalah
-meggi . bosan -.-

Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
- saya sayang awak , awak sayang saya tak ?

Siapa yang anda nak Tagged?
-pyka
-keena
-fyna
-leyn
-eza
-fahmi
-zieka
-huda
haaa amek amek , makan sampai kenyang ! :D
- sape agakagak nak . amek je k ! free .

1 comment:

bad girl said...

samesame sayanggg :)