Sep 25, 2010

sharing is caring



nak share sikit tentang aloevera gel gambar kt atas ni ,
sbb ramai yg tnye macam mana jerawat saya boleh hilang ,
okay sila baca dibawah ni.


apa kelebihan aloevera ni ? BOLEH HILANGKAN JERAWAT !
yeahh , aku dah pakai 4 bulan dahh benda ni , just sapu dekat muka before tidur
dalam 2 bulan dah nampak kesan nye , siapa siapa yang nk mecuba sila beli di watson or guardians yawww , murah je . botol besar baru rm10 :) huuu
promote pulak aku ni , huuu tade la just
nk share jeee.
tp now jerawat aku tak la hilang semua , still ada bekas sikit
kena bersabar la nk tunggu hilang kn
sbb dulu aku banyak gila bijan bijan kt muka ni tauuu . nk tg
k hasil nya? scroll ke bawah :)










BEFORE


seee banyak kan bijan bijan di muka saya? okay sila kutuk sekarang :)
terimakasih.




AFTER

nampak tak perbezaan nye ? siapa tak nampak muka die macam badak :P
HAHA okay boleh zoom jika tak nampak ye . terima kasih bye

semoga berjaya . :)

No comments: