Apr 2, 2011

My life begins....


hari demi hari hidup aku semakin berubah , dah tak macam dulu
tapi aku happy dengan hidup aku yang sekarang , full of laughh.
terlalu happy sampai tada masa nak online , sms , lepak and others.
serisuly memang tada masa , sekarang bagi aku masa itu emas.
semua benda yg aku buat nak rushing je, sampai makan pon bole lupa.
betul betul busy nih HAHA tapi takpeeee aku happy sgt , tada la aku banyak membuang masa kan? atles banyak buat benda yang berfaedah. :)
harini aku kt rumah , jb homieee so mmg ada masa nk online,
kalau tak , nak bukak lappy ni pon malas , dah 2 minggu lappy tak bukak , HAHA kesiann.
broadband pon tak topap topap , yela busy sgt !
penat mmg penat tp im enjoyyyy with my life now !
so tada orang boleh sibuk okay? syuhh syuhh sape yg nk menyibukk tuu ! HAHA

sekarang just fikir positive ,and jgn hiraukan apa orang ckp yeah !
just keep looking forward ,Yeahh :)
Ok bosan , bye ;p




1 comment:

Teeha Mohd said...

happy for you. nak jugak busy cmtohhhh