Dec 20, 2009


gua geram . geram sangat . kalau gua ada kuasa sebesar 240 watt . memang gua dah shoot je . pedih . gua ingat gua nak happyhappy tapi tak happy taik ! jahanam ! gua bencikan pergaduhan gua benci nak dendamdendam dengan orang yang gua kenal . santai lu marahmarah gua . good job . kalau mentol bilik air rumah gua terbakar , gua sanggup jadi mentol yang baru . tahap pencahayaan yang terang . menandakan gua marah . tahu tak gua marah ?

gua rasa gua tak guna dalam dunia ni . kalau nilai respect lu dgn gua langsung tak ada . biadap namanya . gua respect lu ,lu buat gua macam ni . mak gua cakap gua hati cekal . gua terima je apa org buat kat gua . Lama tak lama lu akan rasa orang layan lu macam sampah ! busuk ! hanyir ! gua rasa nak pergi bermusafir . benda tu akan melegakan gua . puas , berbaloibaloi . gua nak keluar dari Malaysia ni kejap . slek duit gua belum tahap rawrrr .

kalau la ada undang undang kemarahan yang boleh dikenakan tindakan , memang gua pilih gantung sampai mati . parah tak parah kegeraman gua ni . betul gua tak tipu . dunia ni memang tak adil bagi gua . sorry dunia
blahhhh*
lu tapayah sibuk pasal hidup gua , gua tak sibuk pasal lu ,
dah tak amek port daa , sbb lu ni makhluk yang menyusahkan tawu ?
lu benci blog gua ,takpe
gua invite for reader je okay ?
lepas ni lu tak sakit hati baca blog gua ,
lu boleh blah sekarang
gua ingt lu sorang je sayang gua tp gua salah
gua tak perlukan orang macam lu
bye

No comments: