Dec 20, 2009

MUAK tengok muka lu !


gua tak faham . yer . gua mmg tak faham . sibai . jiwa tak maju kalau macam tu . takkan tak ada pembebasan ortodoks yang mengcontrol diri . yerlah gua manusia biasa . hidup mati gua terletak di tangan tu yang ATAS tu .

hidung memang macam nak kena potong .sakit hati . tak apa . gua diam .
saban hari gua besar , gua rasa gua boleh fikir mana baik mana buruk . sampah semua ni . fake sungguh nilai jiwa kau .berpura-pura atas pentas yang sememangnya bukan hak milik sampai mati pentas diri yang boleh tunjuk lagak kau akal kau terlalu kontra *orang cakap kau boleh kau boleh kau boleh dengar tak ? kau pekakkan telinga buat muka sibai lagi sekali

hina . durjana apa kau ni ? hidup menyedihkan mati dua kali menyedihkan terima kasih pada kawan kawan yang jadi teman gua susah senang . Tuhan , tolong kembalikan aku yang dulu.
*gua sedih gua diam gua tunduk*


selfish eh lu ? gua tahu lah tak ada siapa nak pandang . gua gila , tak glemer , selebet , tak santai macam geng ronggeng lu tu . sebelah mata je lu pandang gua ni . gua tak kisah . jangan risau , tak ada lu gua tak sangap . ingatkan makin rapat , at last macam ni jadi . gua nak kejar . malas la . masingmasing dengan hidup sendiri kan . gua dah kenyang lah sekarang . makan hati . kalau keluar senyap je . takpe . gua boleh cari geng lain . gua takkan kacau lu lagi .
gua tanak ingat pasal lu , kalau gua ingt gua nangis ,
gua bukan budak kecil yang kuat nangis macam dulu dulu
gua nak jumpa lu , tp mulut cakap nak , hati cakap tanak

menyirap , sirap , serap . makan sorang , monolog sorangsorang . family gua okay . gua okay sikit . come on laa . gua okay . no need to worried about me . pandai pandai gua lah kan . gua taknak enjoy dah . gua malas . sebab gua tahu gua sikit geng . tak minat . gua tak ada taste . gua tak pilih kawan . gua kawan dengan semua . mak bidan kawan baik gua . dia sorang je buat gua ketawa , nangis . mak bidan , gua sayang lu .

tawar dengan sikap lu . kalau gua cakap gua gila , org tak percaya . sebab gua tak buta huruf . gua pandai taip panjangpanjang . orang cakap gua ego. well , nak hidup beb . ego mesti kena ada . nak kena pijak baru nak ada ego ke ? come on sayang , sorry .

get ready gua nak buat entri hardcore untuk lu ,
selamat tinggal . taking care .hope lu happy dgn life lu ,kalau lu sedih jangan cari gua,gua keep as memory jea .lu terase? wa ta kesah sebab entri gua umum bukan untuk lu sorang je,gua harap lepas ni gua ta jumpe lu lagi ,lu sedih ?gua tawu lu suka .kalau terjumpe gua buat macam biasa je, gua tak ada alternatif lain nak pakai . so gua pakai blog ni . confirm lu baca .jangan parah baca entri deep gua ni . gua seryes .gua tetap sayang lu jgn text gua bila lu dah baca entri ni . you are not alone bebeh . byebye

1 comment:

Anonymous said...

Terima kasih atas maklumat menarik